sobota, 2 listopada 2013

mój pokój :DDD!

Hej ziomki ;)
Dobiliście do 100 ! <3 Jesteście zajebiści XD :D. W ramach tego postanawiam wam pokazać mój pokój ;p
A więc po pierwsze: pokój dzielę z siską.



\
tak, te zdjęcia są bekowe, zwłaszcza że mam bałagan ;- ;

hehe ok ;d. Tak ogl to dziś byłam  u Polci z Agą :* ! Haha, trochę beki było, a tak to ogl byłyśmy na fejsie, muzyka, rozmowy (BEKA) :D i ja kamerzystka ; ]. No , 19:19 ! hahahahah i tak mnie nikt nie kocha xDD jutro może pojadę do Agi, ale wątpię bo ona chyba gdzieś jedzie ;c. Przyszłam do domu, nie wspominając że jechałam 2 km w deszczu, wzięłam prysznic i ubrałam ciepłą bluzę i dresy ;pp. Teraz siedzę sobie bo mi się nudzi, słucham Rihanny i dubstepu, głównie na open fm ;d.
Na razie to tyle, a wy dobijcie m do 150 ! <3
do jutra miśki, :*

  <3.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz